Publication:
Müşterilerin demografik özellikleri ile marka kişiliği arasındaki ilişkinin incelenmesi: Hizmet sektörü işletmelerinde bir uygulama

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.departmentf92becc5-8d17-4619-a64f-4f569cf587b0
cris.virtualsource.orcidf92becc5-8d17-4619-a64f-4f569cf587b0
dc.contributor.advisorPROF. DR. İZZET GÜMÜŞ
dc.contributor.authorDEMİRCİ,GÜLŞAH
dc.date.accessioned2024-06-25T09:18:15Z
dc.date.available2024-06-25T09:18:15Z
dc.date.issued2015
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages123
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/573
dc.identifier.yoktezid408620
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectİşletme = Business Administration
dc.subjectDemografik özellikler = Demographic characteristics ; Hizmet işletmeleri = Service organizations ; Hizmet sektörü = Service sector ; Kişilik = Personality ; Kişilik özellikleri = Personality traits ; Marka kişiliği = Brand personality ; Müşteriler = Customers
dc.titleMüşterilerin demografik özellikleri ile marka kişiliği arasındaki ilişkinin incelenmesi: Hizmet sektörü işletmelerinde bir uygulama
dc.title.alternativeThe analysis of the relationship between customers' demographic attributes and brand personality: A study on businesses in the service sector
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
408620.pdf
Size:
1.83 MB
Format:
Adobe Portable Document Format