Publication:
Kamuda tasfiye yoluyla satışlarda müşterilerin tercihlerini etkileyen faktörler: Gümrük ve Ticaret Bakanlığı örneği

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.departmente777737a-8798-4deb-8432-e9d4dcbd1433
cris.virtualsource.orcide777737a-8798-4deb-8432-e9d4dcbd1433
dc.contributor.advisorDOÇ. DR. İSHAK AYDEMİR
dc.contributor.authorMERNEKLİ,ÖZLEM
dc.date.accessioned2024-06-25T09:20:04Z
dc.date.available2024-06-25T09:20:04Z
dc.date.issued2015
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages96
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/682
dc.identifier.yoktezid408624
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectİşletme = Business Administration
dc.subjectGümrüksüz satış mağazaları = Duty free stares ; Kamu kuruluşları = Public institutions ; Maliye ve Gümrük Bakanlığı = Ministry of Finance and Custums ; Müşteri tercihleri = Customer preferences ; Müşteriler = Customers ; Satış = Sale ; Satış işletmeleri = Sales enterprises ; Satış yöntemleri = Sales methods ; Tasfiye = Liquidation
dc.titleKamuda tasfiye yoluyla satışlarda müşterilerin tercihlerini etkileyen faktörler: Gümrük ve Ticaret Bakanlığı örneği
dc.title.alternativeFactors determining customers' purchasing choices in public sales through liquidation process: The example of Ministry of Customs and Trade
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
408624.pdf
Size:
1.6 MB
Format:
Adobe Portable Document Format