Publication:
Sosyal pazarlama yaklaşımının organ bağışına etkisi: Abant İzzet Baysal Üniversitesi öğrencileri üzerinde bir tutum araştırması

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.departmentafea56bf-a56a-47d9-90e5-ca677d379e95
cris.virtualsource.orcidafea56bf-a56a-47d9-90e5-ca677d379e95
dc.contributor.advisorYRD. DOÇ. DR. AHMET EMİN SERİN
dc.contributor.authorDOĞRU,NURCAN
dc.date.accessioned2024-06-25T09:17:37Z
dc.date.available2024-06-25T09:17:37Z
dc.date.issued2014
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages111
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/526
dc.identifier.yoktezid375449
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectSağlık Kurumları Yönetimi = Health Care Management ; İşletme = Business Administration
dc.subjectDoku ve organ tedariği = Tissue and organ procurement ; Pazarlama iletişimi = Marketing communication ; Sosyal pazarlama = Social marketing ; Sosyal sorumluluk = Social responsibility ; Tutumlar = Attitudes ; Öğrenci davranışı = Behavior of student ; Öğrenci tutumu = Student attitude ; Üniversite öğrencileri = University students
dc.titleSosyal pazarlama yaklaşımının organ bağışına etkisi: Abant İzzet Baysal Üniversitesi öğrencileri üzerinde bir tutum araştırması
dc.title.alternativeSocial marketing approach for organ effect: An attitude survey on students of Abant İzzet Baysal University
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
375449.pdf
Size:
3.58 MB
Format:
Adobe Portable Document Format