Publication:
Çalışanların pazarlama stratejileri ve kurumsal yönetim ilkeleri algısı: Eti Maden İşletmeleri örneği

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.department41ec99bd-7d49-4a90-898d-a381eb48a78e
cris.virtualsource.orcid41ec99bd-7d49-4a90-898d-a381eb48a78e
dc.contributor.advisorYRD. DOÇ. ŞAFAK KURT
dc.contributor.authorALTUNER,TUĞRUL GÖKHAN
dc.date.accessioned2024-06-25T09:20:48Z
dc.date.available2024-06-25T09:20:48Z
dc.date.issued2016
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages118
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/721
dc.identifier.yoktezid423176
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectİşletme = Business Administration
dc.subjectKurumsal yönetim = Corporate governance ; Pazarlama = Marketing ; Pazarlama stratejileri = Marketing strategies ; Çalışanlar = Workers
dc.titleÇalışanların pazarlama stratejileri ve kurumsal yönetim ilkeleri algısı: Eti Maden İşletmeleri örneği
dc.title.alternativeEffectiveness of corporate governance principles from the point of marketing strategies: Eti̇ Maden example
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
423176.pdf
Size:
1.8 MB
Format:
Adobe Portable Document Format