Publication:
Hizmet sektöründe kişilik özellikleri ile tüketici temelli marka değeri arasındaki ilişkinin incelenmesi: Konaklama işletmeleri üzerine bir uygulama

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.department87681487-47ce-41c5-bd34-b00e10fcfa2c
cris.virtualsource.orcid87681487-47ce-41c5-bd34-b00e10fcfa2c
dc.contributor.advisorYRD. DOÇ. DR. KEMAL TEKİN
dc.contributor.authorÇELİK,ABDULLAH
dc.date.accessioned2024-06-25T09:18:17Z
dc.date.available2024-06-25T09:18:17Z
dc.date.issued2017
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages132
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/575
dc.identifier.yoktezid465969
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectİşletme = Business Administration
dc.subjectBeş faktör kişilik modeli = Five factor personality model ; Hizmet sektörü = Service sector ; Kişilik özellikleri = Personality traits ; Konaklama işletmeleri = Occommodation enterprises ; Marka değeri = Brand value ; Tüketiciler = Consumers
dc.titleHizmet sektöründe kişilik özellikleri ile tüketici temelli marka değeri arasındaki ilişkinin incelenmesi: Konaklama işletmeleri üzerine bir uygulama
dc.title.alternativeExamination of the relationship between personality traits and consumer-based brand equity in the service sector: An implementation on hotel business
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
465969.pdf
Size:
4.58 MB
Format:
Adobe Portable Document Format