Publication:
Konum tabanlı hizmetlerin tüketicilerin satın alma davranışı üzerindeki etkisi üzerine bir alan araştırması (Ankara ili örneği)

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.department91406750-ec8c-4594-ba20-f7259eebae45
cris.virtualsource.orcid91406750-ec8c-4594-ba20-f7259eebae45
dc.contributor.advisorDR. ÖĞR. ÜYESİ AHMET TURAN ÖZTÜRK ; PROF. DR. NURETTİN PARILTI
dc.contributor.authorAKMAN,OSMAN
dc.date.accessioned2024-06-25T10:15:18Z
dc.date.available2024-06-25T10:15:18Z
dc.date.issued2020
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages202
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/1132
dc.identifier.yoktezid620051
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectİşletme = Business Administration
dc.subjectKonum tabanlı hizmetler = Location based services ; Konum tabanlı reklamcılık = Location based advertising ; Mobil ticaret = Mobile commerce ; Mobil uygulama = Mobile application ; Satınalma davranışı = Purchasing behavior
dc.titleKonum tabanlı hizmetlerin tüketicilerin satın alma davranışı üzerindeki etkisi üzerine bir alan araştırması (Ankara ili örneği)
dc.title.alternativeA field research on the effect of location-based services on the purchasing behavior of consumers (The case of Ankara)
dc.typeDoktora
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
620051.pdf
Size:
2.25 MB
Format:
Adobe Portable Document Format

Collections