Publication:
Türkiye İş Kurumu'nun kurumsal imajının özel sektör işverenleri tarafından algılanma düzeyi ve işverenlerden alınan işgücü talebine etkisi

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.departmentd1d7f0b8-7c1d-4667-9027-cf84bd87abe4
cris.virtualsource.orcidd1d7f0b8-7c1d-4667-9027-cf84bd87abe4
dc.contributor.advisorDOÇ. DR. MENDERES TARCAN
dc.contributor.authorÖNAL,FATMA
dc.date.accessioned2024-06-25T09:19:32Z
dc.date.available2024-06-25T09:19:32Z
dc.date.issued2014
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages115
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/654
dc.identifier.yoktezid383708
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectÇalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri = Labour Economics and Industrial Relations ; İşletme = Business Administration
dc.subjectKurum imajı = Corporation image ; İmaj = Image ; İş gücü talebi = Labour demand ; İş ve İşçi Bulma Kurumu = Association of Work and Workman Foundation ; İşveren = Employer
dc.titleTürkiye İş Kurumu'nun kurumsal imajının özel sektör işverenleri tarafından algılanma düzeyi ve işverenlerden alınan işgücü talebine etkisi
dc.title.alternativePerception level by private sector employers of Turkish Employement Organizations's corporate image and effect to getting labor demand from employers
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
383708.pdf
Size:
1.45 MB
Format:
Adobe Portable Document Format