Publication:
Marka konumlandırma stratejilerinin tüketici satın alma karar sürecine etkisi: Akıllı telefon sektörü üzerine bir uygulama

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.department176034c0-7c72-4d0c-9390-01e478c709ea
cris.virtualsource.orcid176034c0-7c72-4d0c-9390-01e478c709ea
dc.contributor.advisorYRD. DOÇ. DR. AYNUR AKPINAR
dc.contributor.authorDEMİRPOLAT,FATİH
dc.date.accessioned2024-06-25T09:15:42Z
dc.date.available2024-06-25T09:15:42Z
dc.date.issued2015
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages120
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/359
dc.identifier.yoktezid408787
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectİşletme = Business Administration
dc.subjectAlgısal haritalar = Perceptual maps ; Cep telefonu = Mobile phone ; Cep telefonu = Mobile phone ; GSM sektörü = GSM sector ; Karar verme = Decision making ; Karar verme süreci = Decision making process ; Marka konumlandırma = Brand positioning ; Satın alma kararı = Purchasing decision ; Satınalma = Purchasing ; Telefon = Telephone
dc.titleMarka konumlandırma stratejilerinin tüketici satın alma karar sürecine etkisi: Akıllı telefon sektörü üzerine bir uygulama
dc.title.alternativeThe effect of brand positioning strategies on consumer's processes of purchasing decision: Smart phone industry on an application
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
408787.pdf
Size:
2.1 MB
Format:
Adobe Portable Document Format