Publication:
E-ticaret firmalarının marka konumlandırma çalışmalarında sosyal medyanın yeri: Markafoni örneği

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.department00526a8e-950c-4ff9-a7d2-b418ebc8b9e6
cris.virtualsource.orcid00526a8e-950c-4ff9-a7d2-b418ebc8b9e6
dc.contributor.advisorYRD. DOÇ. DR. ASIM YÜZBAŞIOĞLU
dc.contributor.authorÇOKAKTAŞ,DERYA
dc.date.accessioned2024-06-25T09:20:54Z
dc.date.available2024-06-25T09:20:54Z
dc.date.issued2015
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages135
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/726
dc.identifier.yoktezid408772
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectİşletme = Business Administration
dc.subjectElektronik pazarlama = Electronic marketing ; Elektronik ticaret = Electronic commerce ; Marka konumlandırma = Brand positioning ; Medya = Media ; Pazarlama = Marketing ; Sosyal medya = Social media ; Sosyal pazarlama = Social marketing ; Ticaret = Trade
dc.titleE-ticaret firmalarının marka konumlandırma çalışmalarında sosyal medyanın yeri: Markafoni örneği
dc.title.alternativeRole of social media in brand positioning of e-commercial firms: For example Markafoni̇
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
408772.pdf
Size:
3.16 MB
Format:
Adobe Portable Document Format