Publication:
Kurumsal itibar yönetimi algısının örgütsel bağlılık algısı üzerindeki etkisi

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.department63a90f2d-018e-49cf-8875-5c829a358585
cris.virtualsource.orcid63a90f2d-018e-49cf-8875-5c829a358585
dc.contributor.advisorDOÇ. DR. AHMET TAYFUN
dc.contributor.authorYILMAZ,MELİHA
dc.date.accessioned2024-06-25T09:17:53Z
dc.date.available2024-06-25T09:17:53Z
dc.date.issued2015
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages107
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/548
dc.identifier.yoktezid383718
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectİşletme = Business Administration
dc.subjectBağlılık = Commitment ; Kurumsal itibar = Corporate reputation ; Yönetim = Management ; Örgütsel bağlılık = Organizational commitment ; Örgütsel davranış = Organizational behavior ; İtibar = Reputation
dc.titleKurumsal itibar yönetimi algısının örgütsel bağlılık algısı üzerindeki etkisi
dc.title.alternativeEffect of corporate reputation management perception on organisational loyalty perception
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
383718.pdf
Size:
1.3 MB
Format:
Adobe Portable Document Format