Publication:
Okulöncesi öğretmenlerinin karşılaştıkları psikolojik yıldırma davranışları (mobing) ve iş tatmini arasındaki ilişki: Adıyaman ili örneği

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.department36ecd0f6-c2ee-44d8-ae85-940e53b707d5
cris.virtualsource.orcid36ecd0f6-c2ee-44d8-ae85-940e53b707d5
dc.contributor.advisorYRD. DOÇ. DR. HÜSEYİN TAŞAR
dc.contributor.authorKAYA,HASAN
dc.date.accessioned2024-06-25T09:21:30Z
dc.date.available2024-06-25T09:21:30Z
dc.date.issued2014
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages122
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/751
dc.identifier.yoktezid375452
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectEğitim ve Öğretim = Education and Training
dc.subjectMobbing = Mobbing ; Okul öncesi öğretmenler = Preschool teachers ; Öğretmenler = Teachers ; İş doyumu = Job satisfaction
dc.titleOkulöncesi öğretmenlerinin karşılaştıkları psikolojik yıldırma davranışları (mobing) ve iş tatmini arasındaki ilişki: Adıyaman ili örneği
dc.title.alternativeThe relationship between job satistaction and mobbing behaviours that the pre-school teachers encounter: Adıyaman sample
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
375452.pdf
Size:
1.29 MB
Format:
Adobe Portable Document Format