Publication:
Markanın tüketici üzerindeki etkisi: Otomotiv sektörü için bir uygulama

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.departmentff9df6d1-e75b-401a-9ecf-b662275e3da9
cris.virtualsource.orcidff9df6d1-e75b-401a-9ecf-b662275e3da9
dc.contributor.advisorPROF. DR. AHMET KESİK
dc.contributor.authorCENGİZ,HÜSEYİN
dc.date.accessioned2024-06-25T09:18:03Z
dc.date.available2024-06-25T09:18:03Z
dc.date.issued2015
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages104
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/559
dc.identifier.yoktezid408796
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectİşletme = Business Administration
dc.subjectEtkililik = Effectiveness ; Marka = Brand ; Marka tercihi = Brand preference ; Markanın kullanılması = Use of trademark ; Otomotiv sektörü = Automotive sector ; Pazarlama = Marketing ; Tüketici davranışı = Consumer behavior ; Tüketici tercihleri = Consumer preferences ; Tüketiciler = Consumers
dc.titleMarkanın tüketici üzerindeki etkisi: Otomotiv sektörü için bir uygulama
dc.title.alternativeThe impact of branding on consumer behavior: An application for automotive industry
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
408796.pdf
Size:
2.84 MB
Format:
Adobe Portable Document Format