Publication:
Yenilik ve kurumsal imaj arasındaki ilişkinin belirlenmesine yönelik bir alan çalışması

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.department482f981d-44ed-4645-aef3-8b566df1fb3f
cris.virtualsource.orcid482f981d-44ed-4645-aef3-8b566df1fb3f
dc.contributor.advisorDR. ÖĞR. ÜYESİ TUĞBA YAŞİN
dc.contributor.authorDOĞAN,NURAY
dc.date.accessioned2024-06-25T09:19:33Z
dc.date.available2024-06-25T09:19:33Z
dc.date.issued2019
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages106
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/656
dc.identifier.yoktezid570952
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectİşletme = Business Administration
dc.subjectBilişim sektörü = Information sector ; Kurum imajı = Corporation image ; Rekabet = Competition ; Yenilik = Innovation ; İmaj = Image
dc.titleYenilik ve kurumsal imaj arasındaki ilişkinin belirlenmesine yönelik bir alan çalışması
dc.title.alternativeA field study to determine the relationship between innovation and corporate image
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
570952.pdf
Size:
1.49 MB
Format:
Adobe Portable Document Format