Publication:
Deri sektöründeki küçük ve orta büyüklükteki işletmelerin markalaşma düzeylerinin belirlenmesi: Gerede örneği

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.departmentea8126fb-0819-4aab-94c5-a841ebfa5752
cris.virtualsource.orcidea8126fb-0819-4aab-94c5-a841ebfa5752
dc.contributor.advisorYRD. DOÇ. DR. ASIM YÜZBAŞIOĞLU
dc.contributor.authorCIVDI,YUNUS
dc.date.accessioned2024-06-25T09:18:38Z
dc.date.available2024-06-25T09:18:38Z
dc.date.issued2015
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages109
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/598
dc.identifier.yoktezid423183
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectİşletme = Business Administration
dc.subjectBolu-Gerede = Bolu-Gerede ; Deri sektörü = Leather sector ; KOBİ = Small and Medium Sized Firms ; Marka = Brand ; Marka imajı = Brand image ; Marka yaratma = Brand creating ; Marka yayma = Brand extension
dc.titleDeri sektöründeki küçük ve orta büyüklükteki işletmelerin markalaşma düzeylerinin belirlenmesi: Gerede örneği
dc.title.alternativeDetermination of branding efforts of small and medium size enterprises in leather industry: Gerede case
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
423183.pdf
Size:
2.55 MB
Format:
Adobe Portable Document Format