Publication:
Satın alma davranışlarını etkileyen demografik faktörlerin marka bağlılığına etkisi: Ankara ili örneği

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.departmenta86a696f-4eb3-4fb5-92d3-66c5c07bd177
cris.virtualsource.orcida86a696f-4eb3-4fb5-92d3-66c5c07bd177
dc.contributor.advisorDR. ÖĞR. ÜYESİ KEMAL TEKİN
dc.contributor.authorŞAHİN,EMRE
dc.date.accessioned2024-06-25T09:15:39Z
dc.date.available2024-06-25T09:15:39Z
dc.date.issued2018
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages114
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/351
dc.identifier.yoktezid504986
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectİşletme = Business Administration
dc.subjectAnkara = Ankara ; Demografik özellikler = Demographic characteristics ; Hazır giyim sektörü = Ready wear sector ; Marka bağımlılığı = Brand loyalty ; Satınalma = Purchasing ; Satınalma davranışı = Purchasing behavior ; Tüketici davranışı = Consumer behavior
dc.titleSatın alma davranışlarını etkileyen demografik faktörlerin marka bağlılığına etkisi: Ankara ili örneği
dc.title.alternativeThe effect of demographic factors affecting purchasing behavior on brand loyalty: Ankara case
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
504986.pdf
Size:
1.65 MB
Format:
Adobe Portable Document Format