Publication:
Kurumsal sosyal sorumluluğun kurumsal itibara etkileri: Otel işletmelerine yönelik bir araştırma

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.departmentb9d61452-a6ad-4dd6-9c78-fa96775ea74d
cris.virtualsource.orcidb9d61452-a6ad-4dd6-9c78-fa96775ea74d
dc.contributor.advisorYRD. DOÇ. DR. BARIŞ AKGÜL
dc.contributor.authorİNCEÖZ,SERAP
dc.date.accessioned2024-06-25T09:16:10Z
dc.date.available2024-06-25T09:16:10Z
dc.date.issued2015
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages98
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/410
dc.identifier.yoktezid383719
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectTurizm = Tourism ; İşletme = Business Administration
dc.subjectKurumsal itibar = Corporate reputation ; Kurumsal sorumluluk = Institutional responsibility ; Kurumsal sosyal sorumluluk = Corporate social responsibility ; Oteller = Hotels ; Sorumluluk = Responsibility ; Sosyal sorumluluk = Social responsibility ; İtibar = Reputation
dc.titleKurumsal sosyal sorumluluğun kurumsal itibara etkileri: Otel işletmelerine yönelik bir araştırma
dc.title.alternativeCorporate social responsibility corporate reputation effects: A research for the hotel business
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
383719.pdf
Size:
1.91 MB
Format:
Adobe Portable Document Format