Publication:
Acil servise başvuran hastalarda memnuniyet düzeyi algısının ölçülmesi: Bir kamu hastanesi örneği

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.departmenteceef816-790b-407b-919e-b19d16802601
cris.virtualsource.orcideceef816-790b-407b-919e-b19d16802601
dc.contributor.advisorYRD. DOÇ. DR. KEMAL TEKİN
dc.contributor.authorCAYGIN,MERVE
dc.date.accessioned2024-06-25T09:20:06Z
dc.date.available2024-06-25T09:20:06Z
dc.date.issued2015
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages121
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/684
dc.identifier.yoktezid483414
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectİşletme = Business Administration
dc.titleAcil servise başvuran hastalarda memnuniyet düzeyi algısının ölçülmesi: Bir kamu hastanesi örneği
dc.title.alternativeMeasuri̇ng the percepti̇on of sati̇sfacti̇on level at pati̇ents who apply to the emergency servi̇ce: An example of pucli̇c hospi̇tal
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
483414.pdf
Size:
2.96 MB
Format:
Adobe Portable Document Format