Publication:
An Approach to Customer Lifetime Value Modeling for Service Firms1

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.department8baca449-a823-4817-806f-08539820d793
cris.virtualsource.orcid8baca449-a823-4817-806f-08539820d793
dc.contributor.affiliationÖğr. Gör. Dr., Türk Hava Kurumu Üniversitesi İşletme Fakültesi, Prof. Dr., Hacettepe Üniversitesi İşletme Fakültesi,
dc.contributor.authorHüseyin Erbil ÖZYÖRÜK Bahtışen KAVAK
dc.date.accessioned2024-07-11T10:50:50Z
dc.date.available2024-07-11T10:50:50Z
dc.date.issued2017
dc.description.abstractBu çalışmada, müşteri yaşam boyu değerinin hesaplanmasına ilişkin bir yaklaşım geliştirilmeye çalışılmış ve bu bağlamda bireysel marka değiştirme matrisleri oluşturulmuştur. Model hizmet firmalarına yönelik olup havayolu sektörü çalışmanın uygulama alanı olarak seçilmiştir. Pazarlama karması kullanılarak bireysel marka değiştirme matrislerinin oluşturulabilmesi için, havayolu sektörünün pazarlama karmasını oluşturan bileşenler belirlenmeye çalışılmıştır. Çalışmada ortaya konan fayda fonksiyonuna göre, pazarlama karmasının "dağıtım" öğesinin uçuş rotası ve internet üzerinden bilet satışı bileşenleri ile "tutundurma" öğesinin marka imajı bileşeninin müşteri faydasına olan katkılarının diğer bileşenlerden fazla olduğu görülmüştür
dc.description.endpage255
dc.description.issue2
dc.description.startpage221
dc.description.volume9
dc.identifier.eissn2667-8349
dc.identifier.issn1309-6362
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/2127
dc.language.isotur
dc.relation.journalTüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
dc.subject[Sosyal > Sosyal > İşletme, Sosyal > Sosyal > İktisat]
dc.titleAn Approach to Customer Lifetime Value Modeling for Service Firms1
dc.typeMakale
dc.typeAraştırma Makalesi
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
186.pdf
Size:
383.39 KB
Format:
Adobe Portable Document Format

Collections