Publication:
Sosyal sorumluluk uygulamalarının sponsor işletmelerin marka imajı, farkındalığı ve sadakatine etkileri: Spor kulüpleri üzerine bir araştırma.

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.department9ee13791-f62f-4bf9-922d-fea1b6b6f5c7
cris.virtualsource.orcid9ee13791-f62f-4bf9-922d-fea1b6b6f5c7
dc.contributor.advisorDOÇ. DR. SUAT BEGEÇ ; DR. ÖĞR. ÜYESİ ADNAN GÜZEL
dc.contributor.authorKURTULAN,ALİ
dc.date.accessioned2024-06-25T10:15:16Z
dc.date.available2024-06-25T10:15:16Z
dc.date.issued2018
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages214
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/1127
dc.identifier.yoktezid521321
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectİşletme = Business Administration
dc.subjectMarka = Brand ; Marka imajı = Brand image ; Marka sadakati = Brand loyalty ; Sosyal sorumluluk = Social responsibility ; Sponsorluk = Sponsorship ; Spor kulüpleri = Sports clubs
dc.titleSosyal sorumluluk uygulamalarının sponsor işletmelerin marka imajı, farkındalığı ve sadakatine etkileri: Spor kulüpleri üzerine bir araştırma.
dc.title.alternativeThe effects of social responsibility practices on the brand image, awareness and loyalty of sponsor businesses: A research on sports clubs
dc.typeDoktora
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
521321.pdf
Size:
5.13 MB
Format:
Adobe Portable Document Format

Collections