Publication:
Satış sonrası hizmetlerin işletme rekabet gücüne etkisi: Güzellik sektöründe kullanılan ürünler

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.departmenta2c39b39-fbc6-47ee-872a-c03f842ef3b0
cris.virtualsource.orcida2c39b39-fbc6-47ee-872a-c03f842ef3b0
dc.contributor.advisorDOÇ. DR. FATMA ZEHRA SAVİ
dc.contributor.authorSELVİ,TUĞBA NUR
dc.date.accessioned2024-06-25T09:19:11Z
dc.date.available2024-06-25T09:19:11Z
dc.date.issued2014
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages103
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/632
dc.identifier.yoktezid383724
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectİşletme = Business Administration
dc.subjectKozmetik sektörü = Cosmetic sector ; Rekabet = Competition ; Rekabet gücü = Competitive power ; Satış sonrası hizmetler = After sale services
dc.titleSatış sonrası hizmetlerin işletme rekabet gücüne etkisi: Güzellik sektöründe kullanılan ürünler
dc.title.alternativeThe impact of after sales services on campetitive power: Products used in beauty sector
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
383724.pdf
Size:
1.72 MB
Format:
Adobe Portable Document Format