Publication:
Kamu kurumlarında iç müşteri memnuniyeti ile bireysel performans ilişkisi: T.C. Başbakanlık Merkez Teşkilatına yönelik bir uygulama

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.departmentff9f0c3f-59e7-44d9-9cba-13e56c129f0d
cris.virtualsource.orcidff9f0c3f-59e7-44d9-9cba-13e56c129f0d
dc.contributor.advisorYRD. DOÇ. DR. ADNAN GÜZEL
dc.contributor.authorARAS,CELAL ERDEM
dc.date.accessioned2024-06-25T09:20:16Z
dc.date.available2024-06-25T09:20:16Z
dc.date.issued2015
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages127
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/693
dc.identifier.yoktezid616000
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectİşletme = Business Administration
dc.titleKamu kurumlarında iç müşteri memnuniyeti ile bireysel performans ilişkisi: T.C. Başbakanlık Merkez Teşkilatına yönelik bir uygulama
dc.title.alternativeThe relationship between internal customer satisfaction: And the individual performance at puplic insti̇tutions: An application on centeral constitution of Prime Ministry
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
616000.pdf
Size:
1.3 MB
Format:
Adobe Portable Document Format