Publication:
Marka sadakati ve tüketici davranışı arasındaki ilişki: Bir üniversite örneği

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.departmentc1631f5e-71e3-4bca-86ba-7eba050f1f39
cris.virtualsource.orcidc1631f5e-71e3-4bca-86ba-7eba050f1f39
dc.contributor.advisorYRD. DOÇ. DR. TUĞBA YAŞİN
dc.contributor.authorAKTAŞ,BERAT
dc.date.accessioned2024-06-25T09:17:11Z
dc.date.available2024-06-25T09:17:11Z
dc.date.issued2019
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages142
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/493
dc.identifier.yoktezid591240
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectİşletme = Business Administration
dc.subjectMarka sadakati = Brand loyalty ; Tüketici davranışı = Consumer behavior ; Üniversiteler = Universities
dc.titleMarka sadakati ve tüketici davranışı arasındaki ilişki: Bir üniversite örneği
dc.title.alternativeThe relationship between brand loyalty and consumer behaviour: A university sample
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
591240.pdf
Size:
2.11 MB
Format:
Adobe Portable Document Format