Publication:
Bir modern işletme yaklaşımı olarak dünya sağlık ve üçüncü yaş turizmi işletmelerinde müşteri tatmininin rolü: Bolu Karacasu örneği

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.department2973fed8-b946-4b9c-8ed9-d281317e2875
cris.virtualsource.orcid2973fed8-b946-4b9c-8ed9-d281317e2875
dc.contributor.advisorYRD. DOÇ. DR. A. EMİN SERİN
dc.contributor.authorÖZKAN,ARZU
dc.date.accessioned2024-06-25T09:17:42Z
dc.date.available2024-06-25T09:17:42Z
dc.date.issued2014
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages94
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/534
dc.identifier.yoktezid364993
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectTurizm = Tourism ; İşletme = Business Administration
dc.subjectMüşteri tatmini = Customer satisfaction ; Sağlık turizmi = Medical tourism ; Termal tesisler = Thermal facilities ; Termal turizm = Thermal tourism ; Turizm işletmeciliği = Tourism business ; Turizm işletmeleri = Tourism businesses ; Üçüncü yaş turizmi = Third age tourism
dc.titleBir modern işletme yaklaşımı olarak dünya sağlık ve üçüncü yaş turizmi işletmelerinde müşteri tatmininin rolü: Bolu Karacasu örneği
dc.title.alternativeA modern approach to business and three years as a world health tourism business role of customer satisfaction: Bolu example Karacasu
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
364993.pdf
Size:
2.3 MB
Format:
Adobe Portable Document Format