Publication:
Sosyal medya pazarlaması faaliyetlerinin tüketici davranışlarına etkisi: Kamu sektörü örneği

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.departmenta9e2f758-e23c-475f-b92b-a47f9119160b
cris.virtualsource.orcida9e2f758-e23c-475f-b92b-a47f9119160b
dc.contributor.advisorDR. ÖĞR. ÜYESİ ELİF TUĞBA ŞAHİN
dc.contributor.authorARPACI,HARUN
dc.date.accessioned2024-06-25T09:16:16Z
dc.date.available2024-06-25T09:16:16Z
dc.date.issued2024
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages191
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/419
dc.identifier.yoktezid860039
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectİşletme = Business Administration
dc.titleSosyal medya pazarlaması faaliyetlerinin tüketici davranışlarına etkisi: Kamu sektörü örneği
dc.title.alternativeThe effect of social media marketing activities on consumer behaviour: Public sector example
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
860039.pdf
Size:
3.02 MB
Format:
Adobe Portable Document Format