YRD. DOÇ. DR. İSHAK AYDEMİRKEMERLİOĞLU,MUSTAFA2024-06-252024-06-252014https://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/568TürkçeTurizm = Tourism ; İşletme = Business AdministrationHizmet kalitesi = Service quality ; Konaklama işletmeleri = Occommodation enterprises ; Müşteri hizmetleri = Customer services ; Müşteri sadakati = Customer loyalty ; Müşteri tatmini = Customer satisfaction ; Oteller = Hotels ; Servqual yöntemi = Servqual method ; Turizm işletmeciliği = Tourism business ; Turizm işletmeleri = Tourism businesses ; Ölçekler = ScalesOtel işletmelerinde müşterilerin hizmet beklentileri ve memnuniyet (Tatmin) düzeylerinin değerlendirilmesine ilişkin bir araştırma: Şifa tur örneğiA research about assesment of customer service expectation and customer satisfaction level in hotel administiration: Şi̇fa tour exampleYüksek Lisans364991