Publication:
Müşteri memnuniyetinde demografik özellikler bağlamında geribildirimin ölçülmesi: Şikâyet yönetimi –SONAX TAI örneği

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.department77b4ea15-9e2f-4796-ae14-f4ff5c1abfea
cris.virtualsource.orcid77b4ea15-9e2f-4796-ae14-f4ff5c1abfea
dc.contributor.advisorDOÇ. DR. FATMA ZEHRA TAN
dc.contributor.authorSEMERCİOĞLU,HACI MUSTAFA
dc.date.accessioned2024-06-25T09:17:34Z
dc.date.available2024-06-25T09:17:34Z
dc.date.issued2017
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages95
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/523
dc.identifier.yoktezid465944
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectİşletme = Business Administration
dc.subjectDemografik özellikler = Demographic characteristics ; Geri bildirim = Feedback ; Müşteri tatmini = Customer satisfaction ; Tüketici doyumu = Consumer satisfaction ; İletişim yönetimi = Communication management ; İşletme yönetimi = Business management ; Şikayet = Complaint ; Şikayet yönetimi = Complain handling
dc.titleMüşteri memnuniyetinde demografik özellikler bağlamında geribildirimin ölçülmesi: Şikâyet yönetimi –SONAX TAI örneği
dc.title.alternativeThe importance of feedback on customer satisfaction in concept of demographic characteristics: Complaint management –SONAX TAI case study
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
465944.pdf
Size:
2.35 MB
Format:
Adobe Portable Document Format