Publication:
İlköğretim okul yöneticilerinin dönüşümcü liderlik özelliklerine sahip olma düzeylerinin öğretmenlerin iş doyumları üzerindeki etkileri: Afyonkarahisar ili uygulaması

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.department9e85cc98-d66f-4c37-b712-096460439a81
cris.virtualsource.orcid9e85cc98-d66f-4c37-b712-096460439a81
dc.contributor.advisorYRD. DOÇ. DR. CAFER EMİNOĞLU
dc.contributor.authorELMAS,NAZIM
dc.date.accessioned2024-06-25T09:16:39Z
dc.date.available2024-06-25T09:16:39Z
dc.date.issued2015
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages116
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/451
dc.identifier.yoktezid616154
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectEğitim ve Öğretim = Education and Training
dc.titleİlköğretim okul yöneticilerinin dönüşümcü liderlik özelliklerine sahip olma düzeylerinin öğretmenlerin iş doyumları üzerindeki etkileri: Afyonkarahisar ili uygulaması
dc.title.alternativeThe effects of transformational leadership levels of directors in primary education for the theachers and their satisfaction: Model of Afyonkarahisar
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
616154.pdf
Size:
1.6 MB
Format:
Adobe Portable Document Format