Publication:
Hizmet kalitesi ve marka imajının müşteri sadakatine etkisi: Bankacılık sektöründe bir uygulama

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.department58c248ce-a505-4e5d-94d4-1498d220abc2
cris.virtualsource.orcid58c248ce-a505-4e5d-94d4-1498d220abc2
dc.contributor.advisorYRD. DOÇ. DR. RUHİ KILIÇ
dc.contributor.authorYETKİL,MAHİR ERDEM
dc.date.accessioned2024-06-25T09:17:58Z
dc.date.available2024-06-25T09:17:58Z
dc.date.issued2017
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages122
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/554
dc.identifier.yoktezid483409
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectBankacılık = Banking ; İşletme = Business Administration
dc.subjectBankacılık sektörü = Banking sector ; Hizmet kalitesi = Service quality ; Kalite = Quality ; Marka imajı = Brand image ; Taraftar sadakati = Supporter loyalty
dc.titleHizmet kalitesi ve marka imajının müşteri sadakatine etkisi: Bankacılık sektöründe bir uygulama
dc.title.alternativeThe impact of quality of service and brand image on customer loyalty
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
483409.pdf
Size:
1.92 MB
Format:
Adobe Portable Document Format