Publication:
Otel işletmelerinde müşterilerin hizmet beklentileri ve memnuniyet (Tatmin) düzeylerinin değerlendirilmesine ilişkin bir araştırma: Şifa tur örneği

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.department4c683b4a-0afb-42c2-b7e5-6830799034a7
cris.virtualsource.orcid4c683b4a-0afb-42c2-b7e5-6830799034a7
dc.contributor.advisorYRD. DOÇ. DR. İSHAK AYDEMİR
dc.contributor.authorKEMERLİOĞLU,MUSTAFA
dc.date.accessioned2024-06-25T09:18:11Z
dc.date.available2024-06-25T09:18:11Z
dc.date.issued2014
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages137
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/568
dc.identifier.yoktezid364991
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectTurizm = Tourism ; İşletme = Business Administration
dc.subjectHizmet kalitesi = Service quality ; Konaklama işletmeleri = Occommodation enterprises ; Müşteri hizmetleri = Customer services ; Müşteri sadakati = Customer loyalty ; Müşteri tatmini = Customer satisfaction ; Oteller = Hotels ; Servqual yöntemi = Servqual method ; Turizm işletmeciliği = Tourism business ; Turizm işletmeleri = Tourism businesses ; Ölçekler = Scales
dc.titleOtel işletmelerinde müşterilerin hizmet beklentileri ve memnuniyet (Tatmin) düzeylerinin değerlendirilmesine ilişkin bir araştırma: Şifa tur örneği
dc.title.alternativeA research about assesment of customer service expectation and customer satisfaction level in hotel administiration: Şi̇fa tour example
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
364991.pdf
Size:
5.4 MB
Format:
Adobe Portable Document Format