Publication:
Kar amaçsız kuruluşlarda müşteri şikayet ve memnuniyetinin incelenmesi: Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu'nda bir araştırma

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.departmentaefcac0b-dc05-497b-a523-3d35da529464
cris.virtualsource.orcidaefcac0b-dc05-497b-a523-3d35da529464
dc.contributor.advisorYRD. DOÇ. ŞAFAK KURT
dc.contributor.authorUSTA,HALİME
dc.date.accessioned2024-06-25T09:17:41Z
dc.date.available2024-06-25T09:17:41Z
dc.date.issued2017
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages133
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/532
dc.identifier.yoktezid475906
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectİşletme = Business Administration
dc.subjectKamu kuruluşları = Public institutions ; Kar amacı gütmeyen kuruluşlar = Non-profit organizations ; Müşteri şikayetleri = Customer complaints ; Tüketici şikayetleri = Consumer complaints ; Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu = Higher Education Credit and Dormitories Institution ; Şikayet = Complaint ; Şikayet yönetimi = Complain handling
dc.titleKar amaçsız kuruluşlarda müşteri şikayet ve memnuniyetinin incelenmesi: Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu'nda bir araştırma
dc.title.alternativeAn examination of customer complaints and satisfaction in nonprofit organizations: A research at the Higher Education Credit and Dormitories Institution
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
475906.pdf
Size:
2.51 MB
Format:
Adobe Portable Document Format