Publication:
Bir şehirde oturanların memnuniyet düzeylerinin, marka şehir oluşturmaya olan etkisi (Adıyaman örneği)

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.department12cc7e97-6df0-4c56-869f-e48a86cf6efe
cris.virtualsource.orcid12cc7e97-6df0-4c56-869f-e48a86cf6efe
dc.contributor.advisorDR. HAYDAR ATEŞ
dc.contributor.authorULUIŞIK,ÖZGÜN
dc.date.accessioned2024-06-25T09:17:57Z
dc.date.available2024-06-25T09:17:57Z
dc.date.issued2016
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages113
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/553
dc.identifier.yoktezid445902
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectKamu Yönetimi = Public Administration ; İşletme = Business Administration
dc.subjectAdıyaman = Adıyaman ; Doyum düzeyi = Satisfaction level ; Kentsel yaşam = Urban life ; Marka = Brand ; Markalaşma = Branding ; Şehir markası yaratma = Creating city brand
dc.titleBir şehirde oturanların memnuniyet düzeylerinin, marka şehir oluşturmaya olan etkisi (Adıyaman örneği)
dc.title.alternativeBrand city building; an application on the levels of satisfaction dwelling in the city (Adıyaman sample)
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
445902.pdf
Size:
2.27 MB
Format:
Adobe Portable Document Format