Publication:
Ağızdan ağıza iletişimin marka sadakati üzerindeki etkisi: Otomobil servisleri üzerine bir araştırma: Ankara örneği

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.department3d7d4b8c-c203-41b3-affe-4bba10bacfd0
cris.virtualsource.orcid3d7d4b8c-c203-41b3-affe-4bba10bacfd0
dc.contributor.advisorYRD. DOÇ. DR. KEMAL TEKİN
dc.contributor.authorBAŞAL,MURAT
dc.date.accessioned2024-06-25T09:16:10Z
dc.date.available2024-06-25T09:16:10Z
dc.date.issued2015
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı
dc.description.pages133
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/411
dc.identifier.yoktezid408807
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectİşletme = Business Administration
dc.subjectAnkara = Ankara ; Ağızdan ağıza iletişim = Word of mouth communication ; Marka = Brand ; Marka bağımlılığı = Brand loyalty ; Otomotiv sektörü = Automotive sector ; Servisler = Services ; Tüketici sadakati = Consumer loyalty ; Yetkili servisler = Authorozied services ; İletişim = Communication
dc.titleAğızdan ağıza iletişimin marka sadakati üzerindeki etkisi: Otomobil servisleri üzerine bir araştırma: Ankara örneği
dc.title.alternativeThe impact of the oral communication on brand loyalty: A research on automobile services, Ankara model
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
408807.pdf
Size:
1.71 MB
Format:
Adobe Portable Document Format