Publication:
Tüketicilerin hizmet kalitesi beklentileri ve algıları arasındaki ilişkinin analizi: Yüksek hızlı tren yolcuları üzerine bir araştırma

cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.orcid#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtualsource.department11c73987-a1da-465b-935e-0b37259eafe1
cris.virtualsource.orcid11c73987-a1da-465b-935e-0b37259eafe1
dc.contributor.advisorDOÇ. DR. İRFAN YAZICIOĞLU
dc.contributor.authorKORKMAZ,MURAT
dc.date.accessioned2024-06-25T09:19:01Z
dc.date.available2024-06-25T09:19:01Z
dc.date.issued2015
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.pages150
dc.identifier.urihttps://acikarsiv.thk.edu.tr/handle/123456789/622
dc.identifier.yoktezid408795
dc.language.isoTürkçe
dc.publisherTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.subjectUlaşım = Transportation ; İşletme = Business Administration
dc.subjectDemir yolu taşımacılığı = Railway transportation ; Hizmet kalitesi = Service quality ; Kalite = Quality ; Müşteri beklentisi = Customer expectation ; Taşımacılık = Transportation ; Tüketici algısı = Consumer perception ; Tüketici tercihleri = Consumer preferences ; Tüketiciler = Consumers ; Yolcu talebi = Passenger demand ; Yüksek hızlı tren = High speed train
dc.titleTüketicilerin hizmet kalitesi beklentileri ve algıları arasındaki ilişkinin analizi: Yüksek hızlı tren yolcuları üzerine bir araştırma
dc.title.alternativeAnalysis of relationship between the quality of service expectations and perceptions of consumers': Research on high speed train passengers
dc.typeYüksek Lisans
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
408795.pdf
Size:
2.4 MB
Format:
Adobe Portable Document Format